יום שבת, 29 במרץ 2014

פרו אסטרטגיה - Pro Strategy

Pro אסטרטגיה הינה חברה לייעוץ אסטרטגי בתחום תקשורת ויחסי ציבור. 

Pro שמה דגש על שירות מעולה וחשיבה אסטרטגית, בליווי הלקוח, שמשלב בניית סיפור המותג ו/או הארגון, עד שלב הנראות התקשורתית והציבורית.  במשרד שבעה יועצי תקשורת מנוסים, כולם בעלי לפחות 5 שנות ניסיון בייעוץ תקשורת לארגונים שונים, ביניהם עיתונאים ואף מספר עורכים בכירים לשעבר במערכות התקשורת הגדולות בישראל.


ייצוג אישים:
  • שי בזק
  • דני יתום
  • זלמן שובל
  • חמי פרס (כיו"ר לשכת המסחר ישראל אמריקה)
  • עמיר פרץ
  • אלי אבידר
  • מיכל בירן
  • איציק שמולי
  • מנואל טרכטנברג
  • יובל שטייניץ 

 

מועצת החלב והבקר

מועצת החלב הינה ארגון המנהל את ענף החלב והבשר בישראל ומתאם בין כל הגורמים הפועלים בתוכו וביניהם גופי ממשלה, חקלאים ותעשייה.
מועצת החלב מנהלת בימים אלו קמפיין לשמירת ענף החלב כענף החקלאי המוביל בישראל

מועצת הצמחים  
הוקמה בשנת 2004 תוך איחוד של ארבע מועצות יצור : מועצת הירקות , מועצת הפירות , מועצת פרי ההדר ומועצת הפרחים. המועצה מאגדת מעל  12,000 מגדלים בארבעת הענפים וערך הייצור בענפים אלה בשנת 2005 עמד על  כ- 9.5 מיליארד ₪, מזה  קרוב ל- 4 מיליארד ₪  ייצוא .
המועצה מנהלת בימים אלו מאבק ציבורי רחב היקף נגד כוונת האוצר לבטל את הפטור על מע"מ פירות וירקות



קרן לב"י 
קרן התנדבותית שמגייסת כ-40 מיליון ₪ בכל שנה, המועברים במלואם לטובת חיילי צה"ל לפעילויות בתחומי החינוך, הרפואה, הרווחה ועוד.
קרן לב"י נערכת בימים אלו לקמפיין מיצוב חדש שיעמיד אותה גוף הפילנתרופי הגדול ביותר בתחום הביטחון בישראל


חוגלה קימברלי 
חוגלה קימברלי בע"מ, החברה המובילה בישראל למוצרים מתכלים שאינם מזון. חוגלה-קימברלי מייצרת ומשווקת מגוון רחב של מוצרי נייר ביתיים לשוק הקימעונאי והמוסדי .

מתי"מופ
מתימו"פ היא הסוכנות הלאומית הפועלת בשם המדען הראשי במשרד התמ"ת שמטרתה לקדם שיתופי פעולה של מחקר ופיתוח בין התעשייה הישראלית לחברות ברחבי העולם.

מלג"ם - מגע"ר
2 חברות גבייה ששולטות בשוק גביית חובות עבור ארגונים ורשויות מקומיות. ב-2007 החשכ"ל יצא למרכז לשכירת שירותי גבייה לחובות של האזרחים למשרדי הממשלה. יש חובות של לפחות 20 מיליארד שקל שטרם נגבו. 2 החברות זכו במכרז והיו צריכות לעבוד עם 7 גופים בהם משרד המשפטים, מנהל מקרקעי ישראל, רשות המיסים, המשרד להגנת הסביבה, משרד התמ"ת – אך פרט למשרד להגנת הסביבה הגופים לא משתפים פעולה, והחברות נמצאות במאבק על מנת ליישם את המכרז.
שב"א – שירותי בנק אוטומטיים
חברת שב"א מפעילה ממשק תקשרות בין חברות האשראי ובין כ- 110,000 מסופי  P.O.S המותקנים בבתי העסק המכבדים כרטיסים שמונפקים ע"י החברות בארץ ובחו"ל.
החברה מפעילה מכשירי בנק אוטומטיים במקומות ציבוריים : בתי-חולים, אוניברסיטאות, מחנות צה"ל, מקומות עבודה וקניונים.


מכון פויירשטיין
מכון פוירשטיין הוא מרכז חינוך, טיפול ומחקר בינלאומי העוסק בקידום כושר הלמידה. 
המכון הוקם בירושלים בשנת 1965 על ידי פרופסור ראובן פוירשטיין במטרה כפולה: לשנות את מערכות החינוך בישראל ובעולם, כך שבתי ספר יכינו טוב יותר את המבוגרים של מחר לעולם המשתנה והדינאמי בו אנו חיים.



מכון רקמן
המרכז לקידום מעמד האישה על שם רות ועמנואל רקמן פועל במסגרת הפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר-אילן. המרכז הוקם בשנת 2001 במטרה לטפל באפליה כנגד נשים ולחזק את מעמדן בחברה הישראלית.
המרכז מפעיל תוכנית לסיוע משפטי לנשים בענייני משפחה, עוסק בפעילות ציבורית, במחקר ובהעצמת נשים. המרכז פועל לאור חזונו של הרב עמנואל רקמן לקידום זכויות הנשים בישראל ולהטבת מעמד האישה בדיני המשפחה ובהלכה היהודית.
מרכז רקמן מנהל בימים אלה מאבק כנגד הדרת נשים מהגוף הבוחר את הרבנים הראשיים בישראל.

איגודן (ארנון גלעדי)
ארנון גלעדי, סגן ראש עיריית תל-אביב, ויו"ר הליכוד בעיר מוביל מזה כשנה רעיון להעתקת משרדי עיריית תל-אביב מבניין העירייה ברח' אבן גבירול (ככר רבין) לתחנה המרכזית בדרום העיר.
ועדה של מועצת העיר בראשותו של מר גלעדי בחנה את הנושא והמליצה לעירייה לבצע את המהלך. כמו כן, הנושא הובא לדיון בפני הוועדה המקומית לתכנון ובנייה.
מהלך העתקת משרדי העירייה לתחנה המרכזית אמור לחולל שינוי גדול באזור דרום העיר, הוא יניע עסקים רבים לאזור, יגרום לשיקום השכונות ויחזיר גם את הביטחון האישי לתושבים.
אזור התחנה המרכזית הפך בשנים האחרונות למדינת פליטים ומהגרים שרבים מתושבי העיר ואזרחים המבקרים בה חוששים מלהגיע אליו בשעות היום ובמיוחד

בשעות הערב. הפשיעה באזור גואה והתושבים חשים שהעירייה נטשה אותם. מהלך של העתקת משרדי העירייה אמור להתניע תקווה חדשה לאזור ולתחנה עצמה שהפכה ל"פיל לבן".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה